Swarovski избра дъщерята на Мадона за новата си кампания

За новата кампания на Swarovski, “Collection II”, марката дава възможност на младите лица в модата да засияят.

Дъщерята на Мадона, Лурдес, все по-устремено завладява света на модата. Новото й постижение – първата й кампания за Swarovski, я издига още една стъпка нагоре в кариерата й.

За фотосесията Лурдес позира с множество бижута от марката – освен обемното колие на врата й, тя носи пръстени и колани, обсипани с бижута. Дори виждаме малки скъпоценни камъни по зъбите й. В типичен Y2K стил пък тоалетът й се състои от дънки с ниска талия и ярък топ в зелено.

Преди тази кампания дъщерята на Мадона се появи на корицата на Vogue, редом до Бела Хадид, Кая Гербер и още от младите лица в модата. В репертоара й вече попадат и още няколко големи кампании като тези за Juicy Couture, Gypsy Sport и Stella McCartney.

Дъщерята на Мадона в секси кампания за бельо с Ашли Греъм