Swarovski избра дъщерята на Мадона за новата си кампания

Swarovski избра дъщерята на Мадона за новата си кампания

За новата кампания на Swarovski, “Collection II”, марката дава възможност на младите лица в модата да засияят.

Дъщерята на Мадона, Лурдес, все по-устремено завладява света на модата. Новото й постижение – първата й кампания за Swarovski, я издига още една стъпка нагоре в кариерата й.

За фотосесията Лурдес позира с множество бижута от марката – освен обемното колие на врата й, тя носи пръстени и колани, обсипани с бижута. Дори виждаме малки скъпоценни камъни по зъбите й. В типичен Y2K стил пък тоалетът й се състои от дънки с ниска талия и ярък топ в зелено.

Преди тази кампания дъщерята на Мадона се появи на корицата на Vogue, редом до Бела Хадид, Кая Гербер и още от младите лица в модата. В репертоара й вече попадат и още няколко големи кампании като тези за Juicy Couture, Gypsy Sport и Stella McCartney.

Дъщерята на Мадона в секси кампания за бельо с Ашли Греъм