Супермоделите на 2016 в цифри

През 90-те години Клаудия Шифър, Синди Крауфорд и Наоми Кембъл бяха навсякъде. Днес, тяхното място се заема от новата генерация топмодели, които обаче разчитат не само на перфектно лице и божествено тяло, но и на милиони последователи в социалните мрежи. 

И именно тези последователи и интернет славата на момичета като Кендал Дженър, Джиджи и Бела Хадид, Хейли Болдуин и много други, са причина марка след марка да залага именно на тях в своите кампании. Сексапилната Емили Ратайковски например, която може да се похвали със 7,4 млн. фена в Instagram, направи своя дебют на модния подиум едва миналата година, но вече е в топ 10 на най-търсените лица в бранша.

Въпреки това, най-успешният модел днес не е типичният представител на social media поколението, макар съвсем лесно да се вписва в него. Кариерата на Карли Клос започва доста по-рано от тази на популярните в момента красавици, а преди известно време дори й се наложи да прекрати ангажимента си като ангел на Victoria’s Secret и значително да намали работата си, за да може да се фокусира върху образованието си в университета в Ню Йорк. Клос обаче замени Миранда Кер като новото лице на Swarovski, а освен върху техните билборди, тази година я виждаме на страниците на списанията, в рекламните клипове и в интернет, позираща за марки като Carolina Herrera, Topshop, Diane Von Furstenberg, Versace, Marella... Никак не е зле за студентка по програмиране, не мислите ли?

В галерията ще видите и кои са останалите топ красавици на 2016 година и техният успех в цифри!