Скъпоценна красота: Пенелопе Крус

44-годишната Пенелопе Крус е истинското бижу в новата рекламна кампания на John Hardy.

Брандът луксозни бижута избра испанската актриса за колекцията си #MadeForLegends, а на снимките Пе изглежда вълшебно красива. Гримирана съвсем леко в топли нюанси и със свободно пусната коса на вълни, Крус излъчва женственост, изисканост и средиземноморска топлина.

Замалко да не забележим бижутата, с които позира. Гривни от злато, сребро и диаманти, масивен диамантен пръстен и няколко обици подсилват блясъка на Пенелопе Крус. “За мен е важно всичко, в което участвам, да съответства на моите ценности. И се радвам, че вече десетилетия John Hardy пазят своето наследство и артистичния си почерк”, казва актрисата за участието си в кампанията.

Пенелопе и Хавиер не искат целия свят в леглото си

Марката John Hardy е базирана в Бали, а всички бижута са изработени ръчно и с идеята не само за лукс, но и за устойчивост. “Харесва ми, че всеки път, когато погледнеш някое тяхно бижу, виждаш история”, казва музата на Педро Алмодовар.

В момента най-новият филм на Алмодовар с участието на Пенелопе Крус “Dolor y Gloria” (“Болка и слава”) е в пост-продукция. Датата за излизането му на екран е 22 март.

Черното е магия, когато в него е облечена Пенелопе Крус