Сиена Милър и Том Стъридж: новите лица на Burberry

“Британска любовна история” е темата на кампанията.

Сиена Милър и Том Стъридж са новите лица на Burberry и заедно взеха участие в кампания Есен/Зима 2013-14. Това беше първият път, в който двамата бяха снимани професионално като двойка.
Изглежда, че главният креативен директор, който отскоро е женен, е в романтично настроение през този сезон. Снимките бяха направени от Марио Тестино, а видеото беше заснето по време на шоуто на Burberry Prorsum на модната седмица в Лондон през февруари.
“Това беше фотосесия пълна с любов и смях. Беше толкова приятно да се работи със Сиена и Том и да уловим тяхното вълшебство.”

Милър и Стъридж се присъединиха към Ема Уотсън, Кейт Мос, Кара Делевин, Еди Кемпбъл и Ромео Бекъм, които също са били лица на бранда.

Може да видите видеото от кампанията в Miss Bloom TV.