Шок бомба, H&M спират с големите намаления

Скоро големите намаления в H&M ще бъдат мираж, “заплаши” ръководството на компанията.

Новата политика на гиганта за бърза мода ще е насочена към това да продава повече дрехи на редовна цена. Звучи ви като шопинг апокалипсис? И на нас.

“Намаленията убиват креативността”, казва новоназначеният президент на компанията за Северна Америка Мартино Песина пред Business Insider. “Намаленията са шорткът, който използваш веднъж. За следващия сезон обаче трябва да измислиш нещо още по-голямо. И накрая се оказва, че целият процес се свежда до планиране на кампаниите с намаления”.

Новият бизнес план на H&M е насочен към това да накарат потребителите да плащат редовната цена. Стратегията е насочена както към по-големи печалби, така и към подобряване на имиджа на марката.

Разбира се, H&M ще продължат да правят сезонни намаления, но не толкова, колкото бе в последните сезони.

През миналата година компанията се принуди да обяви намаления до -70% на огромен брой залежали артикули. През март H&M признаха, че имат на склад стока за 4.3 милиарда долара, която трябва да намерят начин да разпродадат. Затова и клиентите им получиха привилегията да пазаруват доста неща на изключително изгодни цени.

Според доклада им за декември, в момента компанията има стара стока за 3.9 милиарда. Според анализатори, до голяма степен проблемът на компанията идва от по-тромавото им обслужване при онлайн пазаруване в сравнение с конкуренти като Asos и Baddoo.

Hero Slider