Създадени от София Копола: новите клипове на Calvin Klein

Какво е общото между легендарния 73-годишен модел Лорън Хътън, актрисата Кирстен Дънст и режисьора София Копола? Отговорът се крие в новите реклами на Calvin Klein. 

Кампанията е съставена от серия от клипове, дело на Копола и носи заглавието “Calvin Klein или нищо друго.” Хътън и Дънст позират в любимото си бельо с марка CK, а към тях се присъединяват още Рашида Джоунс, младата актриса Лора Хариър, а също и Мая Хоук – дъщерята на Итън Хоук и Ума Търмън. Групата е доста разнообразна и моделите са подбрани именно с такава цел – да покажат красотата на женското тяло от 18 до 73 години.

Кратките филми са заснети под формата на интервюта, в които дамите разказват различни романтични истории. Джоунс си спомня за първия голям жест, който направила в името на любовта и нейният край, неприличащ на по нищо на такъв от фолмите. Дънст разказва за изненадваща целувка във Вашингтонския монумент, а Хътън споделя несполучлива и откровено смешна свалка, която и до днес не може да забрави.

Самата Копола споделя, че е почерпила вдъхновение от ретро рекламите на Calvin Klein, фотосесиите на Кейт Мос за марката и тези с Анди МакДауъл, оставили траен отпечатък в съзнанието й. “Наистина оценявам факта, че можах да направя обратното на това, което правят много компании за бельо. Тези жени мога да свържа със себе си, с камерата и то по различен начин. Те не са представени като богини, а са много по-реални.”