Savage X Fenty достигна 1 милиард

Седмица, след като от LVMH се отказаха от модната къща Fenty, друг бранд, собственост на Риана, достигна забележително ниво.

Докато множество бизнеси претърпяха загуби по време на пандемията, Savage X Fenty отбелязва само успехи. Вчера от Forbes обявиха, че брандът на Рири вече е достигнал стойността над 1 милиард долара.

И то не само това – според WWD през последната година марката е отбелязала 200% ръст на приходите, а активните VIP клиенти са пораснали със 150%.

Брандът за сексапилно бельо още не е навършил три години на пазара, а вече измести много от съперниците си, включително Victoria’s Secret. Голяма роля за успеха на Savage X Fenty се крие в това, че моделите се предлагат във всякакви размери и съчетават сексапила с удобството на по-достъпни цени от други брандове.

Пролетно настроение в макси размери от Victoria’s Secret

Само преди седмица видяхме края на модната къща на Риана, Fenty, след като от LVMH решиха да поставят на пауза дейностите на бранда.

Четете още по темата тук: LVMH се отказва от модната къща на Риана