Родители протестират срещу Victoria’s Secret

Родители в Америка, особено блогърите, изразиха възмущението си от кампаниите на Victoria’s Secret, защото таргетират прекалено млади момичета с линията си бельо “tween line”.


Наскоро компанията обяви, че разширява линията с колекцията Bright Young Things (“Ярки млади неща”), защото тийнейджърките представлявали демографска група с около 335 милиарда долара покупателна способност.



Една от гневните майките написа отворено писмо до Victoria’s Secret:



Не искам дъщеря ми да смята, че за да бъде харесвана или популярна сред връстниците си, трябва да носи бельо с провокативни надписи на дупето си.”



Изявлението се отнася за модели бикини от колекцията, на които има принт “Wild” (“дива”) отзад и за кърпи за плаж с фразата “Kiss me”.





Снимка: Profimedia



Виж още:

Лана Дел Рей с корица на L’Officiel Paris

Кралица Елизабет ще прави модно шоу

Видео: Най-големите звезди в началото на кариерата им

5 въпроса за перфектния тен към Кирил Чалъков

Обувките на пролетта според… Сирма Маркова