Рита Ора е… материално момиче

Рита Ора е новият избор за лице на марката на Мадона и дъщеря ѝ Лурдес Material Girl. 

Рита Ора може и да е родена в Косово, но за новата кампания на Material Girl се превръща лондонска фешъниста, позирайки пред най-емблематичните забележителности на британската столица.

Окото на Лондон, червена телефонна кабина, Грийн Парк и сградите на парламента са малка част от локациите на фотосесията, заснета по улиците на града. 




“Material Girl не значи да си просто момиче. Марката носи увереност, вдъхновение и свободата да изразяваш себе си,” казва Рита.
През май певицата подписа с бранда договор, който е на стойност над 500 000 британски лири. Преди нея лица на Material Girl са били Кели Озбърн и Тейлър Момсен. Рита е любимка на самата Лурдес, която предложила на Мадона именно тя да новото лице на марката. 
Вижте и видео зад кулисите на фотосесията в Miss Bloom TV!
Кара Делевин, този път за Fendi
Най-доброто от колекции висша мода есен/зима 2013: част 2
Пенелопе и Моника Крус за Loewe
Пълна промяна: Никол Кидман за Jimmy Choo