Ревюто на Dior бe парад за жените

Залата за ревюто бе декорирана с надписи като “Женската любов е неплатен труд”.

Откакто Мария Грация Чиури стъпи в длъжност като креативен директор на Dior тя непрестанно използва марката като платформа, с която изпраща важни послания за жените.

Тя заслужи поста си през 2016 година – същата, в която възникна и движението #MeToo, и с това Мария се превърна в първата жена дизайнер на Dior. Оттогава тя винаги успява да вмъкне доза феминизъм в колекциите си – нейно дело е надписът върху дрехите “We Should All Be Feminists”.

Този път дрехите бяха по-скоро в традиционния стил на Dior – женствен и деликатен, който подчертава естествената красота на дамите. Но пък за сметка на това цялата зала на ревюто бе гръмко послание.

На всеки ъгъл бяха поставени цветни феминистки надписи, които целяха да подбудят женската аудитория. Още по-смел ход бе, че от марката решиха да представят ревюто точно 48 часа, след като Харви Уайнстийн бе признат за виновен в изнасилване.

Самите модели са били вдъхновени от 70-те и включват свободни кройки, главно в неутралната гама с няколко изключения от цветно каре.

Вижте снимки от събитието в галерията.

Dolce & Gabbana с модели, изплетени на ръка от италианки

Gucci свали завесата на модата