Полъх от далечния Изток в новата колекция на Рита Ора и Adidas

В новата пролетна колекция на adidas Originals спортът среща японската култура, благодарение на дизайните на поп звездата Рита Ора. 

Ора, която създава новите предложения за спортния бранд и е лице на рекламната кампания, се вдъхновява от красивите дизайни на традиционното рисувано кимоно. Певицата трансформира класически модели на марката, използвайки пъстри мотиви като принт върху спортни долнища, тишърти, клинове и маратонки. В колекцията дори присъства спортно кимоно, което Ора демонстрира на една от снимките, съчетавайки го с къс черен топ. 

На другите кадри изпълнителката е облечена с екип от суичър и клин или широко долнище и овърсайз тениска с логото на adidas Originals и традиционните три ленти. 




Сред новите предложения откриваме още топове без ръкави, суичъри с цип и качулка, раници, както и ниски и високи кецове. 

Първата си успешна колекция за adidas Originals Рита създаде през есента на 2014, като освен кимоното, което вдъхновява сегашните ѝ модели, певицата бе създала предложения, инспирирани от модата на 90-те и попарт изкуството. 

Като мама: Дъщерята на Синди Крауфорд в първа рекламна кампания