Обувките на есента, според Хейли Болдуин

Джиджи Хадид създаде колекция с Tommy Hilfiger и лимитирана линия ботуши със Stuart Weitzman, а Кендал Дженър и сестра й Кайли развиват цяла модна империя.

Беше ред и на Хейли Болдуин да влезе в клуба на топмоделите, превърнали се в дизайнери. 

Дъщерята на Стивън Болдуин, макар и съвсем наскоро направила своя дебют на котешката пътечка, е добре позната на модните хроникьори. Хейли е лице на GUESS и се е снимала в безброй каталози и списания. Ето защо беше само въпрос на време да я видим и на модния подиум.

Сега госпожица Болдуин изпробва късмета си и в създаването на собствена колекция. Както много известни личности преди нея (Риана, Джей Ло, Кейти Пери), Хейли също се ориентира към капсулна колекция обувки. Колаборацията с британския бранд Public Desire залага на задължителните модели боти и ботуши за сезон есен-зима 2016. Разбира се, блондинката влиза в ролята на лице за рекламната кампания.

Топмоделът залага на някои от популярните тенденции този сезон, а именно плътно прилепващи чизми над коляното, боти, стигащи малко над глезена, материи като велур и кадифе и актуалните прозрачни PVC токове. Облечена в оскъдно облекло, Хейли поставя ботушите на фокус във фотосесията към кампанията.

Обувките на Болдуин започват от 50 долара (за сандалите) и стигат до 70 долара (за чизмите). Без съмнение цената е съобразена с младата аудитория на Insta-модела, които следят стила й под лупа и всячески искат да й подражават. Ако трябва да сме честни, ние също се влюбихме в ботушите над коляното и ботите!