Наоми, Роузи, Ромео Бекъм и бляскавата Коледа на Burberry

Тази година Коледа идва по-рано за британския бранд Burberry, които вече пуснаха своята традиционна празнична кампания, придружена от 3-минутен филм, в който участие вземат цял куп звезди от Острова.

Топмоделите Роузи Хънтингтън-Уайтли и Наоми Кембъл правят компания на Елтън Джон, актрисите Мишел Докъри и Джули Уолтърс, водещия Джеймс Кордън, музикантите Джеймс Бей и Джордж Езра, и Ромео Бекъм. 13-годишният син на Дейвид и Виктория за втора поредна година влиза в ролята на лице на Burberry и то отново с изява в коледния филм и фотосесия. 
Зад обектива застава модният фотограф Марио Тестино, който снима подскачащите във въздуха звезди, докато около тях летят златни конфети. Краткият клип пък отдава почит на британския филм “Били Елиът”, който разказва за малко момче и любовта му към танците, и тази година празнува своята 15-та годишнина. 

“Били Елиът” е невероятен филм, изпълнен с толкова много забава и енергия, че за нас бе истинско удоволствие да можем да отпразнуваме годишнината му чрез нашата празнична кампания,” споделя Кристофър Бейли, креативен директор на Burberry. “За нас бе привилегия да можем да работим с толкова много британски таланти: кастът ни е съставен от някои от най-големите имена в киното, музиката и модата, и беше много забавно да създадем с тях този специален филм.”
Нито една от звездите, участващи в кампанията, не е получила хонорар за снимките и участието си в клипа. Вместо това, всички те даряват парите си на фондацията Place 2Be, а от Burberry ще дарят допълнителни 500 000 паунда. 
Вижте и видеото!