Модната индустрия продължава да търпи загуби, козметичните марки отбелязват печалби

Пандемията продължава да дава своето отражение върху продажбите в модната и бюти индустрията.

Докато брандовете от бързата мода продължават да затварят още от обектите си, интересът към дрогерийните марки за декоративна и бяла козметика се увеличава.

Този месец от H&M обявиха, че планират затварянето на 250 физически магазина през 2021 година, а експерти предвиждат, че в курса на 12-месечието цифрата ще се увеличи. Въпреки че през септември марката отбеляза ръст в продажбите, тази година печалбата им е чувствително по-ниска от миналогодишната за същия период.

И все пак H&M се справят по-добре от някои от другите марки за бърза мода. През лятото от ZARA бяха принудени да затворят цели 1200 от обектите си.

Междувременно компании от бюти сектора успяват да се преборят с промените по-безпроблемно. Дрогерийната марка E.L.F., например, отбелязва 7% ръст в продажбите.

Известният бранд L’Oréal също докладва спад в цифрите от началото на пандемията, но успява да се адаптира към новите нужди на потребителите си. Само преди няколко дни те дебютираха първата си дигитална серия в колаборация с Google.

Popular