Доходоносно ли е блогърстването и колко точно? На първите редове на ревютата, сред VIP гостите по модните партита все по-често взеха да се появяват популярните модни блогъри.
И защо не? В онлайн пространството звездите са те – хора, които са съумели да превърнат хобито си в професия, често на пълен работен ден, която им носи никак не лош доход. За да не кажем фантастичен.
Модните блогове си извоюваха мястото в света на модата. Блогърите са възприемани като знаменитости, а модните къщи ги канят за кампании и колаборации.
А как си печелят парите?
Основният източник на доход е сътрудничеството с модни онлайн магазини. Блогърът препоръчва продукт, публикувайки линк към магазина, който го предлага, или към подобни продукти. Когато някой кликне на така наречения “affiliate link”, и си купи продукт от магазина, това носи пари на блогъра.
Големите компании като Shopbop, Nordstrom, Barneys и други работят с вече наложилите се блогъри. Имена като Киара Ферани, Aimee (Song of Style) или Тина Крейг(Snob Essentials) работят с големите компании, като демонстрират любимия си тоалет, а почитателките им бързат да си го купят.
Слуховете говорят, че един от добре познатите в онлайн пространството блогъри Скот Шуман(The Sartorialist), миналата година е спечелил 7-цифрена сума от блога си. Топ блогърите печелят над 50 000 на месец от колаборации с модните брандове от цял свят и онлайн магазините.
Как да не ти се прииска да започнеш свой блог.
Започна седмицата на модата в Лондон
Всички горещи тенденции за маникюра през пролет 2014!
Шопинг: перфектното есенно яке