Колекцията Skims x Fendi е спечелила 1 милион долара за 1 минута

1 милион точки за отбора от Ким и Ким.

Тази седмица дебютира колекцията Skims x Fendi, а още в първата минута от стъпването й на пазара, продажбите на моделите генерираха 1 милион долара. От TMZ, които първи докладваха новината, прогнозират, че това ще е най-успешната кампания на Ким Кардашиян до сега.

За създаването на колекцията си колаборираха Ким Кардашиян и Ким Джоунс от Fendi, като той споделя, че това е била една от първите му идеи на позицията си в марката.

Дизайнерът разкрива, че е избрал да си колаборира със Skims след случилото се по време на една от срещите с екипа на Fendi. Докато са търсили нови идеи за следващия си проект, “всички жени изведнъж замлъкнаха и започнаха да гледат телефоните си”, разказва дизайнерът. “Не знаех какво се случва, но това, което правиха те, бе да разглеждат новата колекция на Skims. В този момент си помислих: трябва да направим нещо заедно”, допълва Джоунс.

Колекцията предлага удобни и оформящи дрехи, които започват на цени от 950 долара, а могат да достигнат до 4 200 долара за рокля.

Марката на Ким Кардашиян, Skims, си колаборира с Fendi