Колекцията, която започва една нова ера в Tiffany

Въпреки че магазините на бранда за бижута са временно затворени, той задейства работата по преобразяването си.

Новата колекция на Tiffany носи краткото име “T1”, което символизира началото на една нова и подобрена версия на марката. Моделите в колекцията са вдъхновени от мотивите, характерни за стила на бранда през 80-те.

Фотосесията за кампанията е много изчистена, като главната цветова гама е черно, бяло и специфичното за Tiffany синьо.

“Камъните са сложени един до друг, създавайки впечатлението за мотив на пчелна пита. Това намаля количеството метал, който използваме, и оставя вниманието върху диамантите за още по-красив блясък”, коментира креативният директор на марката.

Това е първата колекция, след като през ноември модната компания гигант LVMH купи Tiffany за 16.2 милиарда долара. От тогава марката замисля начин да се върне на пазара с нови концепции, но заради коронавируса този процес се забави.

Въпреки това, докато във фабриките на LVMH се създават дезинфектанти и оборудване за медицинските лица, от Tiffany дариха 1 милион долара за борбата с COVID-19.