Колекцията Kenzo x H&M с дебют на модния подиум в Ню Йорк

Дългоочакваната колекция на H&M, създадена в колаборация с дизайнерите на модна къща Kenzo, направи своя дебют с грандиозно шоу в Ню Йорк. 

Режисиран от Жан Пол Гуд, модният спектакъл съвсем не разчиташе единствено на модели, макар и те да бяха основната част от пърформънса. Към тях се присъединиха куп танцьори и музиканти, превръщайки ревюто в много повече от обикновено представяне на дрехи. Карол Лим и Умберто Леон, креативни директори на Kenzo, черпят вдъхновение от богатата история на марката и подхода към дефилетата на нейния основател Кензо Такада.

В добавка към това двамата пренасят характерната за Kenzo еклектика в high street духа на H&M, създавайки колекция, инспирирана от собствените им най-популярни дизайни, но и от иконичното творчество на Такада. Самата Лим споделя, че когато двамата започват да обсъждат как би трябвало да изглежда колаборацията, Леон й казва: “Според мен ще е страхотно да вземем неща от архива и да им отдадем почит, но към тях да добавим по нещо от нашата първа колекция. Така ще създадем истинска комуникация между нас и Кензо Такада.”

 Росарио Доусън 

Сиена Милър

 Лупита Нионго

Иман

Елизабет Олсън

Като всяко дългоочаквано ревю и това не мина без куп звездни гости. На първия ред видяхме супермодела Иман и актрисата Росарио Доусън – две от лицата на рекламната кампания на Kenzo X H&M. Към тях се присъединиха носителката на “Оскар” Лупита Нионго, актрисите Клои Севини и Елизабет Олсън, Halsey и Сиена Милър, и много други.