Кайли Дженър е най-новото лице на Puma

След серия от туитове, в които Кание Уест отричаше Кайли Дженър да има каквато и да било връзка със спортния бранд Puma, риалити звездата все пак финализира сделката си с марката. 

Кание, който от няколко сезона се изявява като дизайнер за конкурентния adidas, очевидно не е бил много съгласен сестрата на съпругата му да работи за Puma, особено след като Кайли направи дебюта си на модния подиум на едно от неговите ревюта на Yeezy, а освен това е едно от най-добрите рекламни лица на маратонките му. Дженър очевидно не е съгласна някой друг да има последната дума за собствената й кариера и никак не се учудихме, че старлетката подписа с бранда.

Първата рекламна кампания с участието на Кайли дебютира, разбира се, в царството на брюнетката – Instagram. Тя публикува кадър от фотосесията, на която позира със спортен син екип и новите маратонки PUMA Fierce. Моделът обещава да е “олекотен, без никакви извинения” и ще бъде по магазините от 1-ви април.

Puma пък качиха друга снимка в своя профил в социалната мрежа, официално представяйки Кайли като свое рекламно лице.

18-годишната риалити звезда е поредното голямо име, което от спортния бранд привличат в последните години. Преди известно време те назначиха Риана за свой креативен директор, като барбадоската перла дебютира първата си колекция за марката по време на седмицата на модата в Ню Йорк под името Fenty X Puma. В дефилето участваха цял куп супермодели, които освен близки приятелки на Рири, са и истинска сила в социалните мрежи. Сред тях са сестрите Джиджи и Бела Хадид, и ангелите на Victoria’s Secret Стела Максуел и Тейлър Хил.

Несъмнено работата с Кайли и Риана е сигурен начин за Puma да привлекат по-младата аудитория. Остава да видим дали Дженър ще последва примера на певицата и ще се изяви като дизайнер за марката. Кайли вече има опит и като творец, като заедно със сестра й, супермоделът Кендал Дженър, имат колекции дрехи за Topshop и Pacsun.