Как се справиха дизайнерите без ревюта по време на Седмицата на модата?

Всички бяхме на първия ред на последните модни събития, но можем ли да наречен това повод за радост?

Седмицата на висшата мода бе първото по-голямо модно събитие, което пряко бе засегнато от коронавируса. По оригиналния план трябваше да видим ревютата на модните къщи в Париж, но реално се наложи да ги гледаме от кухните, офисите или спалните си.

Добрата новина – всеки успя да се включи в едно доскро напълно ексклузивно изживяване. Лошата – цялата магия се загуби.

Събитие, което е създадено, за да носи радост и хубави спомени на всички модни ентусиасти, тази година бе помрачено от тъжните събития. Още повече – точно haute couture модата е създадена, за да внесе нещо различно, забавно и красиво в ежедневието ни, а сега бе принудена да скрие потенциала си.

Едно от най-вълнуващите събития в света на модата, бе приравнено с всяко друго видео в Youtube или Zoom среща. Например “шоуто” на Chanel, което е едно от най-чаканите всеки сезон, бе смалено до клип от минута и половина.

Дори Dior, които се опитаха да направят нещо различно и създадох кратък филм с помощта на Матео Гароне, пак не успяха да достигнат обичайния си блясък.

Промяната се отрази и на самите модели. Повлияни от пандемията или не, повечето колекции, които видяхме, бяха мрачни и главно в черната гама.

Дали ще очакваме същото и през септември?

Hero Slider