Изкуството на модата

Тази пролет, луксозният каталог на Neiman Marcus показва дрехите на луксозните марки в доста ексцентрична светлина.

Кампанията е част от инициативата “Изкуството на модата” на Neiman Marcus, която има за цел да покаже модния бранш като институция. В резултат се появиха серия от кампании, които показват колекции на известни дизайнерски марки чрез ексцентрични фотографии.

Ето и някои от най-ефектните снимки:

Лицата на пролетната кампания за 2013 са Карли Клос и Вика Фалилеева, а фотограф е Уолтър Чин. Двете моделки носят творения на най-големите модни къщи, включително Alexander McQueen, Saint Laurent Paris, Chanel и Dior.


Chanel


Manolo Blahnik/Jil Sander, The Row


Dolce & Gabbana/ Akris


Gucci/ Saint Laurent


Haider Ackermann/ Proenza Schouler