H&M и Kenzo с обща колекция

След грандиозния успех на колекцията H&M x Balmain, която изчезна от магазините и сайта на шведския бранд за отрицателно време, марката за достъпна мода изненадва почитателите си с нова колаборация. 

Този път световноизвестната дизайнерска къща, с която H&M ще си партнира, е KENZO.

“Нямаме търпение да споделим с целия свят новата колекция KENZO x H&M,” казва Ан-Софи Йохансон, творчески консултант на H&M, която я описва като “креативна, забавна и посветена на любовта към модата”. Самата колекция ще съдържа предложения за мъжкия и дамския гардероб, както и линия аксесоари, и ще направи своя дебют по целия свят на 3-ти ноември. 

Дизайнерският екип, който стои зад KENZO в момента, е съставен от Умберто Леон и Карол Лим, които преди пет години застанаха начело на марката. Двамата са основатели на друг популярен бранд, любим на модните икони – Opening Ceremony. Благодарение на тях, KENZO получи доза младежки шик, а еклектичните принтове, емблематични за марката, станаха неразделна част от гардероба на Риана, Джордан Дън и много други.

Ан-Софи Йохансон позира с Умберто Леон и Карол Лим от KENZO

“С колаборацията си с H&M мислим мащабно, отиваме отвъд познатите граници и се надяваме да придадем новата енергия на KENZO на много повече хора по света,” каза дизайнерското дуо, което следва стъпките на големи имена в модата като Изабел Маран, Александър Уанг и Карл Лагерфелд – малка част от творците, създавали колекции с H&M през годините.