Forever 21 посрещна рекорден брой посетители

8 500 души пазаруваха в магазина на американския моден гигант в деня на откриването му, 1 200 от тях чакаха вратите да отворят още от 6 сутринта.

Нетърпеливо оживление, музика и вълнение изпълниха Paradise Center в ранната съботна сутрин на 2 април, докато стотици младежи се нареждаха на опашката пред първия магазин на Forever 21 у нас. Точно в 10:00 часа г-н Александрос Дукас, управител на Терен Мениджмънт Европа, ексклузивен франчайзър на Forever 21 за Централна и Източна Европа, и г-н Давид Михайлович, инвеститорът на Paradise Center, прерязаха жълтата лента на най-горещата модна дестинация в София – магазина на Forever 21.

Облечени с тениски с надпис „Здравей, София. Днес изглеждаш страхотно!“, усмихнатите служители на Forever 21 посрещна с овации първите си клиенти.

Настроението на  посетителите в магазина беше гарантирано с 12-часов DJ маратон и компанията на водещите Димитър Павлов и адреналинката Жана, които забавляваха чакащите с игри, шеги и много награди. В 11 часа се появи и Криско, който разгледа мъжката секция и аксесоарите и направи стотици снимки със своите фенове, които заляха социалните мрежи. Малко след това той изнесе концерт с най-големите си хитове за почитателите на марката. Звездите на Х Factor Дарина Йотова и Михаела Маринова също не пропуснаха да попълнят гардеробите си със страхотни попадения в деня на голямото откриване и излязоха с пълни с покупки жълти пликове. Въпреки трескавия шопинг и двете намериха време да се снимат със своите фенове и да покажат какво са си купили.

През уикенда магазинът бе посетен от 14 000 души, които се потопиха в уникалната атмосфера за пазаруване на марката. Най-търсени бяха спортните облекла Forever 21 Active, колекцията Denim, елегантните Now girl и Boho girl, както и бельото и мъжката мода. Очаквано, оригиналните аксесоари и чанти, които са запазена марка на Forever 21, станаха хит сред клиентите.

Голямото откриване на Forever 21 беше наистина голямо и показа защо американският бранд е легенда навсякъде по света, както и че София вече има ново най-горещо място за всички почитатели на модата.