Едно семейство в рекламната кампания на Calvin Klein

Темата за семейството е във фокуса на сезон пролет-лято 2018, според Calvin Klein и артистичният директор на марката Раф Симънс.

След дебюта на кампанията с участието на Кая и Пресли Гербер (децата на Синди Крауфорд, бел. ред.) дойде ред и на другото ВИП семейство в модните среди. Говорим, разбира се, за сестрите Кардашиян-Дженър, които също се включват с фотосесия за бранда.

Ким, Кортни, Клои, Кендал и Кайли позират пред обектива на Уили Вандерпере, облечени в култовото бельо на Calvin Klein или ретро модели от деним. Впечатление веднага прави, че най-малката сестра е доста по-покрита от другите. Кайли, която все още не е обявила официално, че чака дете, е загърната с одеяло на повечето кадри.  

“За нас семейството е всичко,” казва Ким. “Когато сме заедно и правим нещо специално, като това, значи много за нас.”

Кендал, която е единствената, занимаваща се активно с мода, споделя, че е забавно за разнообразие да работи със сестрите си. Тя се шегува, че те й задават въпроси относно позите и поведението пред камера, но в крайна сметка се справят чудесно. Е, за цяло десетилетие в риалити телевизията, сестрите определено разбират от позиране.