Джулия Робърт е новото лице на Givenchy

Хубавата жена на Америка Джулия Робъртс напоследък се беше посветила на спокоен живот, извън светлината на холивудските прожектори. 

Да, не можем да отречем, че актрисата продължава да работи и да прави филми, а номинациите ѝ за награди “Оскар” и “Златен Глобус” за ролята ѝ в “У дома през август” го доказват. Но въпреки това, Джулия не е постоянно присъствие в таблоидите и предпочита да се снима в независими проекти, чиято цел не е да застанат на върха на бокс офиса. 
Робъртс обаче успя да ни изненада с едно грандиозно завръщане. Рикардо Тиши, творчески директор на Givenchy, избира именно нея за лице на пролетната кампания за 2015. В няколко кадъра, заснети от фотографското дуо Mert&Marcus, Джулия позира в характерни за Givenchy модели: овърсайз блейзър, ефирна блуза от дантела и шифон, и черна рокля, вдъхновена от мъжки смокинг. 
Тиши споделя, че вместо да избере нещо от последните тенденции, е искал да облече актрисата в класически тоалети, които говорят сами за себе си. “Случва се да снимаш някой, който е толкова популярен, и искаш да направиш всичко толкова бляскаво. Но в този случай я исках такава, каквото пристигна: черно яке, мъжка риза, джинси и никакъв грим…” 
Харесахме виждането на дизайнера и излъчването на Джулия в трите кадъра, които той публикува в своя профил в Instagram. Ако трябва да ги опишем с две думи: непринуденост и класа – нещо, което само жена от ранга на Робъртс може да съчетае в едно и да изглежда толкова естествено, докато го прави.