Джиджи Хадид и Кая Гербер за Prada

Част от събраните средства от сенно-зимната колекцията на Prada ще бъдат използвани за благотворителност.

Този път от модната къща решиха да пропуснат няколко стъпки от процеса и вместо да чакат модните списания да отразят новата им колекция, те сами сформираха кампанията си като списание.

Сред страниците на “изданието”, което всъщност бе представено изцяло онлайн, виждаме лицата, които сме свикнали да виждаме в реалните списания – Джиджи Хадид и Кая Гербер.

Двете позират с модели в сивата гама, към които са добавени стилни акценти. Такава е цялата колекция – подвластна на законите на минимализма, с дрехи от неутралната гама, с няколко ярки изключения от червено и жълто.

За да направят кампанията още по-специална, от Prada си партнираха със Sotheby, за да предоставят възможност на потребителите си да закупят моделите на аукцион, като част от средствата ще бъдат дарени на ЮНЕСКО.

Fashion Gallery