Бритни Спиърс си партнира с Kenzo, но какво не е наред?

Годината е 2018, а принцесата на попа Бритни Спиърс участва в своята първа модна кампания.

Трудно ни е да го повярваме, но дори в годините, в които беше на върха на славата си, Спиърс никога не е била от звездите, които са силно заинтересовани от модата. Не сме я виждали на първия ред на модни ревюта, а кой би могъл да забрави роклята й от деним от наградите на MTV или плюшените спортни екипи на Juicy Couture?

Но ето че Бритни успя да ни изненада, влизайки в ролята на лице на новата колекция на Kenzo. Креативните директори зад луксозната френска марка Карол Лим и Умбрето Леон решават, че певицата е най-доброто рекламно лице за носталгичната им линия.

А всичко онова, с което сме свикнали да я свързваме, е налице във фотосесията, заснета от Питър Линдберг в Лос Анджелис. Бейзболни шапки, деним и пиърсинг на показ, плюс добре познатото излъчване “It’s Britney, bitch”, доказват, че певицата е точно на място в новото си амплоа.

“Колекцията е много младежка,” казва Спиърс пред VOGUE. “Доста се забавлявахме, докато я снимахме, макар че за мен беше малко странно. Свикнала съм да снимам в студио или в малко пространство, а тук бяхме на улицата. Бяхме навън, а аз бях с много оскъдно облекло, но на видео изглежда чудесно.”

Да кажем, че феновете на Бритни са в екстаз от колекцията, ще е малко. Единственият проблем, който огромна част от интернет потребителите посочиха в социалните мрежи, е огромното количество фотошоп, на места преобразило певицата до неузнаваемост.