Какво се случи на #BringTheBloggers

На 22 февруари над 150 души се събраха на конференцията Bring The Bloggers, на която бяхме домакини заедно със списание Grazia.

Целта бе да хвърлим светлина върху професията на блогърите, влогърите и инфлуенсърите, като чуем от първо лице от самите тях как са постигнали успеха си. От другата страна застанаха маркетолози и представители на световни брандове, с които говорихме за реалността и бъдещето на инфлуенсър маркетинга.

Интересът към събитието се оказа впечатляващ. На Bring The Bloggers в хотел “Метрополитан” в София дойдоха не само дами, които имат интерес да развиват профилите си в социалните медии, но и рекламисти и начинаещи блогъри. Заедно не само прекарахме приятно, но и научихме за инфлуенсърите всичко онова, което касае труда и уменията им и което не се вижда във видеата и на снимките.

Лектори на събитието бяха Денина Мартин, Полина Билоконна, Евгения Джаферович и Антоанет Пепе, които отговориха откровено на въпроси като: Какви умения трябва да притежаваш, за да бъдеш инфлуенсър? Как гледат хората на професията ви? С какво събирате най-много лайкове? Случва ли се да откажете да направите спонсориран пост?

Тереза Илиева и Росен Христов от агенция Mix Media пък разказаха за работата си с инфлуенсъри – от откриването на нови лица до това как подпомагат развитието им и как работят като свързващо звесно между брандовете инфлуенсърите. От името на брандовете за това как се работи с инфлуенсърите у нас и какви са предизвикателствата пък говориха Ирина Лазова, Country Manager на новата шопинг платформа Answear.bg и Ралица Жечева от името на The Body Shop и Duca.

Дончо Нешев, маркетинг мениджър на Canon България ни направи интересна презентация на моделите, които специално се препоръчват за блогъри, а след края на официалната част на специалния корнър на Canon гостите ни имаха възможност да тестват апаратите, както и да си принтират снимките от стената на MissBloom.bg и Grazia.

А снимки, честно казано, имаше доста! Според отзивите на гостите ни, това бе едно от най-сниманите събития на сезона, за което допринесоха както известните ни лектори, така и прекрасната декорация от Best Baby. Приятелите ни от Крео пък сътвориха красивата и уютна сцена за презентаторите.

Събитието се осъществи и с любезната подкрепа на Бритиш Американ Табако, dm drogerie markt, The Body Shop & Duka, Domaine Boyar, Wilkinson, Canon, Bioderma и на хотел “Метрополитан”, а сладките изкушения бяха комплимент от бутик Chez Fefe.

Благодарим на всички наши партьори, лектори и гости за ентусиазмът и за съветите, както и на колегите ни Мария, Яна, Дани и Пламена за перфектната организация. Обещаваме да има продължение!

Още снимки от събитието сме качили във Фейсбук.

 

 

Fashion GalleryHero Slider