Вместо реклама на McDonald’s – хотели за пчели

Всяка година глобално McDonald’s плащат 1.8 милиарда долара за реклама.

В същото време, компанията продължава да понася заслужена критика заради огромните природни ресурси, които изразходва, както и за това, че всички материали за еднократна употреба в повечето обекти на McDonald’s продължават да не се рециклират.

Само 50% от материалите, използвани за опаковки в ресторантите на компанията са от устойчиви източници. Едва в 10% от ресторантите материалите се събират за рециклиране.

В същото време, в Швеция компанията прави поредно усилие да изгради образа на екологично-ориентирана.

Този път, на гърба на билборд McDonald’s са поръчали да се изградят малки “хотели” за пчели. Това са къщички, в които пчелите да могат да кацат, за да си почиват. Смята се, че в Швеция близо 30% от пчелите са застрашени именно заради липсата на места, на които могат да си почиват и немалко от тях загиват от изтощение.


Сайтът Bored Panda обаче отбелязва, че това са шест “хотела” на гърба на един билборд. На фона на близо двата милиарда за реклама годишно, тази активност изглежда мила на пръв поглед, но пък меко казано недостатъчна.

Forever 21 фалират? И още за кризата в масовата мода

Hero SliderPopular