Премиум изживяване на пътя с новия Nissan Micra

София обича Nissan Micra и любовта е взаимна. Това стана ясно по време на дебютния тестдрайв на новото, пето поколение на модела у нас.

Новата Micra идва след четири поколения и общо над шест милиона продадени бройки по цял свят.

Популярният хечбек на Nissan има значителни подобрения, по-спортен е, по-нисък и по-широк. Колата предлага модерна визия с изключителен комфорт и сигурност при шофиране. Nissan Мicra вече е с изцяло нов 1.0-литров бензинов двигател с мощност от сто конски сили и с автоматична скоростна кутия Xtronic (CVT) със 7 предавки в ръчен режим.

Не бихме пренебрегнали и факта, че производителите са обърнали внимание на екогогичния фактор и благодарение на това новият двигател е с намалени емисии на въглероден диоксид.

Технологиите за подпомагане на шофирането също са усъвършенствани. Сред тях са интелигентното предупреждение и намеса при напускане на лентата на движение и интелигентното аварийно спиране с разпознаване на пешеходците. Стандартното оборудване на всяка Micra също така включва активен контрол на траекторията, ограничител на скоростта, климатик, система за контрол на налягането на въздуха в гумите, сензор за светлина и др.

“Оставайки силно фокусирани върху ефективността и поведението на пътя, новият двигател и трансмисия правят емблематичната Micra още по-привлекателна. Вече наистина сме в състояние да отговорим на нуждите на потребителите на компактни хечбек автомобили както в Европа, така и в България”, сподели Даниел Иванов, мениджър маркетинг и комуникации на Nissan.

Нa българският пазар автомобилът бе представен с оригинално тестдрайв преживяване за журналисти от водещи медии. Специален гост на събитието бе звездата Орлин Павлов, а сред изненадите за поканените бяха уъркшоп, посветен на древното азиатско изкуство оригами, както и персонална фотосесия в източен стил за всеки от шофиращите. Автор на кадрите е известният фотограф Любомир Сергеев.

Красивата пролет в градините на Япония

На гости на Джеймс Мидълтън в Шотландия

Големите рекламни гафове на годината