Котките са новите инфлуенсъри. Вашата може да е следващата!

Новият световен тренд е факт – все повече домашни любимци стават звезди в инстаграм с десетки или стотици хиляди последователи. Сега тази тенденция идва и у нас, благодарение на първата Академия за котки инфлуенсъри.

Може да звучи необичайно, но всъщност ако прекарвате доста време в социалните мрежи, едва ли ще ви изненада.

Симпатичните пухкави любимци събират огромен брой лайкове, защото снимките им носят положителни, разтоварващи емоции. Истината е, че разглеждането на умилителни снимки на котета действа подобно на реалния контакт с животните – помага ни да релаксираме и да се почувстваме по-щастливи.

25 татуировки за любителите на котки

Засега в България все още няма истински инста-звезди сред котетата, но академията Catfluencerbg се е заела да промени това. Създаделите на Catfluencerbg провеждат серия от фото-предизвикателства, в които “котетата” или по-скоро техните стопани да демонстрират своята креативност. 15 от участниците ще отидат на финал, а една котка ще получи рекламен договор като новото лице на котешката храна Purina ONE.

Освен забавление, животът с домашен любимец е на първо място грижа и осъзната отговорност. Точно затова, Purina ONE има мисия да осигури достъпна и пълноценна храна и съответно добро здраве.

Котки-фешънисти са новата сензация в Instagram

Още първата седмица, в която консумират Purina ONE, участниците в Catfluencerbg ще имат видимо по-здрава и лъскава козина. Втората седмица ще даде видимо подобрение и в състоянието на зъбите на котките. В третата седмица от консумирането на Purina ONE налице са вече и видими резултати в общото състояние на котките.

Така храната Purina ONE доказва, че успява да влияе на трите най-често срещани проблема при котките, свързани с кожата и козината, дентални проблеми и такива на уринарния тракт.

На какво ни учат котките за живота