Клаудия Шифър е новото лице на Opel

Една от най-красивите жени в света и най-известните моделки, Клаудия Шифър, е новото лице на германската марка автомобили Opel. 

Шифър е сред най-популярните имена в модата, красяла е над 1 000 корици на списания през последните 25 години, а сега ще краси и новата рекламна кампания на Opel, под мотото “Произведено в Германия”. Германката ще участва в рекламните спотове, които ще тръгнат през януари в цяла Европа. 
Клаудия ще рекламира двата модела Meriva и Mokka, като всеки клип завършва с нейната ключова реплика “It’s a German.” Спотовете отразяват уникалността на моделите на Opel, пропити с изкуството на германския инженеринг и интелигентната концепция на дизайна. 
“Кампанията изразява тези модерни германски ценности, които са високо оценявани и в международен план. Днес Opel е символ на перфектно германско инженерно изкуство, емоционален дизайн и съотношение на цена и качества без конкуренция. С Клаудия Шифър успяхме да спечелим една световна германска звезда, която се идентифицира напълно с марката,” казва Главният маркетингов директор на Opel Тина Мюлер.
Самата Клаудия сподели: “Ние заснехме първия рекламен клип в средата на декември в Барселона. Новите модели на Opel са олицетворение на прочутия германски инженеринг, както и на иновациите и практичността. Meriva със своите странични врати със задно окачване е уникална и първа за Opel. Тя е фантастична кола за семейства като моето.”
Как да си направим перфектен кок
Постоянното снимане изтрива спомените ни
Принц Чарлз даде орден на Адел