Новостите в грижата за косата

Швейцарската марка за грижа за косата вече четвърт век помага на жените у нас да имат перфектна прическа.

На събитие, организирано по повод 25 години, откакто Revalid завладя българския пазар и 60 години от създаването на марката, разбираме повече за новостите в портфолиото на бранда.

Представянето на последните предложения бе изложено от най-добрите лекари-специалисти – доц. Даниела Грозева, проф. Димитър Господинов и доц. Жана Казанджиева. А развлекателната програма водеха Богдана и Симеон от „БГ радио“, дори по-късно и Любо Киров изнесе концерт.

По време на събитието доц. Грозева разказа за вредата върху косата, които топлинното третиране, външната среда и дори неправилното сресване може да окажат. Неподходящата козметика, особено тази, която употребява сулфати и други вредни съставки, може също да навреди на косата – проблем, с който трябва да се справят не само жените, но и мъжете.

Затова и Revalid предлага решение в лицето на новата си “бяла серия” за суха и изтощена коса. Тя включва перфектната комбинация от продукти, с които да се справим с всички горепосочени проблеми – шампоан, балсам, маска и тоник на ампули. Продуктите съдържат витамин В5, алантоин, натурални екстракти от пшеничен зародиш и овес, но в съставките им няма да намерите вредните формалдехид, оцветители или парфюм. Серията е тествана върху 1586 потребители от България, Чехия и Румъния и 88% от тях заявяват, че продуктите са помогнали на косата им и биха им се доверили при всеки следващ проблем.

Другата серия на марката – този път облечена в синьо – пък се справя с друго често срещано предизвикателство, а именно пърхота. Това е хронично състояние, което зависи от няколко фактора – секреция от мастните жлези (увеличени в кърмаческата, юношенската и зрялата възраст), индивидуална предразположеност и промени в микрофлората, коментира проф. Димитър Господинов, ръководител катедра „Дерматология“ в Медицинския университет в Плевен.

За да се справим с проблема, можем да заложим на шампоана на Revalid, който възстановява баланса на скалпа, намалява лющенето и предотвратява образуването на себум. Той съдържа екстракт от корени на коприва, пантенол и алантоин за дългосрочно премахване на пърхота и успокоение на скалпа.

Третата серия, с която гостите на събитието се запознаха, е известна като “швейцарското съкровище” и причината за това се крие в специалните свойства на шампоана и серума, които се справят с косопада.

Четиридесет процента от мъжете страдат от загуба на коса още преди навършването на 35 години, а до 60-годишнината процентът е нараснал до  65% от тях. Същият проблем се наблюдава и при 50% до 75% от жените до 65-годишна възраст. Причините за това са много – хормонални, стрес, възраст, инфекции, диета и още какво ли не.

Важно е да отбележим, че можем да кажем, че страдаме от косопад, когато губим повече от 100 косъма дневно. Цифрата може да ви се струва твърде голяма, но всичко под тази бройка е в рамките на нормалното за средностатическия човек.

Но когато е установен подобен проблем, това може много да навреди на самочувствието ни и начина, по който гледаме на себе си. В американско проучване 43.2% от хората признават, че биха предпочели да имат по-гъста коса вместо пълен портфейл.

Точно затова Revalid създава новата си серия, която използва Redensyl®  („Редензил“) – иновативна съставка, обогатена с пелин от швейцарските алпи, която активира стволовите клетки и помага за израстването на нова коса. Освен това в съставките на шампоана са включени и две патентовани молекули с екстракт от лиственица и листа от зелен чай, които допълнително подобряват действието му.

Тази комбинация се оказва много ефективна, като според самостоятелно проучване след 3-месечна употреба на серума може да пораснат до 28000 нови косъма. Следователно благодарение на иновативните съставки, тези продукти имат способността да увеличават растежа на коса с 214%.

На събитието ни дадоха дори повече причини да се доверим на марката за всеки проблем с косата си, като ни разказаха за дългата, но успешна история на Revalid.

„Още срещам лекари, които помнят как основателят на компанията е пътувал с влак, с тежки куфари, пълни с медицинска литература“, започна разказа Параскева Тарейн, генерален мениджър на „Евофарма“ за България.

За последните 25 години, марката успява да си извоюва 26% от пазарния дял у нас, сподели продуктовият мениджър Любомир Мораров, като цитира данни на IQVIA, световни лидери в областта на клиничните изпитвания, от септември 2019 г.

Портфолиото на марката продължава да расте, като се разработва съвместно с дерматолози и независими институти в Швейцария.