В услуга на женската красота

Френската марка отбелязва 10 години от лансирането на луксозната серия Premium de Lierac като я допълни с нов околоочен крем.

Дерматологичната марка Lierac е създадена през 1975 г. от доктор по естетична медицина и бързо е закупена от групата Ales, в която съжителства заедно с престижните марки Phyto и Caron и поставят нови нива на качество и ефективност в грижите за кожата, косата, висшата парфюмерия и професионалните продукти за фризьорските салони. Историята е тясно свързана със страстта на един фризьор революционер Патрик Алес, който използва силата на растенията в създаването на натурални продукти за коса. Лаборатории Lierac застават начело в сегмента на дермокозметиката, тъй като черпят вдъхновение за формулирането на продуктите си от една страна от последните открития в медицината и биологията, а от друга от естетичната медицина, включваща дерматология, регенеративна медицина и други области от науката, но без да се отдалечава от природата. Те създават пълноценна екосистема за постоянни иновации, базирана на научните разработки и сътрудничествата с най-големите изследователски центрове. Ще ви представим 10, от най-иновативните продукти, превърнали се в авангард на марката Lierac. 

Phytolastil – още с първия си продукт, създаден през 1975 г за третиране на стрии,  марката си сътрудничи с Фондацията за съединителна тъкан. Формулата е уникална алхимия не само за времето си, но и днес с ботаническата синергия от екстракти от бръшлян и хвощ, богати на флавоноиди и танини, и действащи едновременно като превантивно и коригиращо лекарство.

Dioptigel – първият продукт за контура на окото разработен през 1977 г. съвместно с офталмолог. Той разрешава основно проблема с джобовете под очите, но след него е създадена цялостна серия Diopti, за различни зони в и проблеми в тази чувствителна област.

Lieractiv – през 1988 г. Lierac използва за първи път екстракт от грозде и създава цялостна гама, включваща anti-age крем за лице, мляко за тяло и хранителни добавки.

Coherence – за първи път марката се обръща към жени над 50 години. През 1993 г. Lierac си сътрудничи с д-р Гутиерес от CNRS, като използват откриването на колаген тип III или т.нар. колаген на младата кожа. Съвместната работа води до формули, съживяващи лечебния процес чрез клетъчна комуникация.

Body-Lift 10 – през 2000 г. за първи път е използван 10% активен кофеин, най-силната съставка с липолитични свойства за отслабване. Максималната ефективност е постигната чрез синергията на кофиена с фосфолипиди, оптимизиращи проникването и разпространението в кожата. Ефектът е хидратирана и невероятно гладка кожа.

Mesolift – техниките от мезотерапията за първи път са използвани през 2006 г. за създаването на козметичен продукт. Серумът е концентрат от 15% активни съставки, които до този момент се използват основно в дерматологията, сред които хиалуронова киселина, комплекс от витамини, сред които витамин С, минерали и олиго-елементи.

Body-Slim – след като използва кофеина за максимален ефект на отслабване, през 2011 г. лаборатории Lierac препрограмираха клетките и трансформираха адипоцитите, блокиращи и складиращи мазнина, в адипоцити, изгарящи я.

Sunfic – през 2012 г. вече може да се наслаждаваме на слънчевите лъчи, без да се притесняваме от уврежданията от UVA и UVB лъчите, като едновременно с това серията осигурява тройно действие срещу появата на тъмни петна, бръчици и изсушаване на кожата. В допълнение формулата на слънчезащитните продукти активира бързото придобиване на тен.

Magnificence – с тази серия през 2013 г. марката осигурява блясък, сила и стегната кожа на дамите, навършили 40 години. За да предотврати процеса на гликация е използван патентован комплекс G-Glycol (с цвете от нар, копринено дърво и липозомен пептид), а Инес Састре, олицетворяваща жената в разцвета на красотата й, е и звездното лице представящо серията.

Liftissime – през 2014 г. вдъхновението за създаването на тази серия е от работата на 3D лифтига, борещ се успешно са морфологичните признаци на стареене. Целта е да се спре отпускането на овала, загубата на обем и дълбоките бръчки по лицето.

Crème a la crème или /красотата на утрешния ден/

В света на козметиката има много добри продукти, но малко са култовите. Серията Premium de Lierac е комплексна противостарееща грижа, създадена през 2007 г и вдъхновена от регенеративните технологии. През ХХI век медицината успешно регенерира тъканите чрез стимулация на стволови клетки. Лаборатории Lierac използват този метод и създавата формули с висока концентрация на хиалуронова киселина и комплекс Premium Cellular, способен да имитира действието на клетките от протеина FOXO (познат и като протеин на безсмъртието).

В патентования от марката комплекс влизат хексапептид FX, терпеноид и екстракти от черни цветя, които в синергия действат върху всички видими признаци на стареене: дълбоки бръчки, отпускане на кожата, загуба на плътност, тъмни петна и неравномерна кожна текстура. Тази година гамата бе допълнена с околоочен Premium La Crème Regard Anti-Age Absolu, намаляващ бръчките, видимостта на тъмните кръгове и подпухването, изглажда и подмладява кожата около очите. В тази мултикорективна грижа са добавени Хиалу-3 концентрат, повишаващ хиалуроновата киселина в трите слоя на кожата и реструктуриращ екстракт  от сигесбекия ориенталис. Ефектът е двоен – моментален и дълготраен.