Малката черна рокля си има своя аромат

Трескавата подготовка за предстоящата бляскава вечер си има своя неостаряващ символ – малката черна рокля.


Стилни, изискани, грациозни и женствени, изтънченото излъчване се допълва от ароматa BOSS Nuit Pour Femme.

Вдъхновен от класическата малка черна рокля, този женствен аромат е представен от не по-малкото изисканата Гуинет Полтроу. Героиня в телевизионната и принт кампания за аромата, актрисата пресъздава елегантността на уханието.

“За нас е удоволствие да работим с Гуинет Полтроу за кампанията на BOSS Nuit Pour Femme. Тя е не само забележителна актриса, но и истинска икона на успеха и изключителен пример за днешната модерна жена, която е ангажирана с множество дейности, което я прави перфектният посланик на ароматите BOSS”, казва Gerd Von Podewils, Global Marketing Director for HUGO BOSS Fragrances

“Гуинет е идеалният избор за тази кампания. Това, което прави ритула на жените, преди да излязат вечер, толкова специален, е изключителното усещане за очакване, без следа от неувереност. Няма и капка съмнение, че тази жена има успешен живот, но това не е случайност. Това е основата на нейната същност: силна, изискана и изящно женствена – всички качества, които Гуинет по природа притежава”,
споделя талантливата режисьорка и дъщеря на известния Ридли Скот – Джордан Скот, чието дело е впечатляващото видео, което представя аромата.

Концепцията на видеото използва лични кадри от вечерта на една изискана жена и нейният ритуал по подготовката за предстоящото излизане. Елегантността и увереността на жената струят от всеки нейн жест.

Скот умело използва светлината и отраженията, за да улови нежното, женствено привличане на жената BOSS, докато тя се подготвя за вечерта навън. Сцената се открива с Гуинет Полтроу в спокойна обстановка. Абстрактни светлини се отразяват през стъкло в далечината и лека усмивка пробягва по устните й, докато си мисли за предстоящата вечер. Вечер, за която е избрала, разбира се, малката черна рокля и нейния ароматен израз – изтънчения BOSS Nuit Pour Femme.

“Историята създава вълнение, филмът носи лекота и интимност. Тя е уверена и силна, а в същото време смайващо женствена. В очакването й има чистота — тя не се подготвя да излезе навън и да завладее света; очакването й е за истинските неща от живота, иска да се потопи в преживяването, което светът й предлага”, казва Джордан Скот.


“Отраженията в стъклото са метафора за многостранната личност на жената BOSS. Първоначалните кадри са интимни и близки, с абстрактен фон, а светлината гори и се пречупва през стъклото, създавайки качества, форми и шарки, докато отразява блясъка на косата й и светлините на града. Съчетано с топлата, бляскаво златна и богата палитра, това придава на филма ослепително и магично настроение и дух – нощта изглежда приветлива, вълнуваща”
, продължава режисьорката.

Камерата се отдръпва назад, за да разкрие финалната сцена – действието се е случило вътре във флакона, който стои на тоалетката в модерен, луксозен апартамент на последния етаж на сграда, със спираща дъха гледка към светлините на града, блещукащи в далечината. Преходът е бърз – кратък кадър към яснотата. Светлината бързо се сменя и заискрява на стъклото, подсилвайки чувството за трансформиране. Тя се усмихва на отражението си в огледалото и излиза. Силуетът ѝ изчезва зад флакона.

“Този филм е изпълнен с мистерия – вие виждате финалния щрих в нейната подготовка, последното впръскане на парфюма преди да излезе през вратата и усещате, че тя има красиви планове за вечерта, че отива на някое вълнуващо място. Не сте сигурни къде или какво ще прави, но знаете, че го очаква с нетърпение и искате да видите продължението на историята, следващата глава”, споделя самата Гуинет Полтроу.

Към звездния блясък на видеото се присъединява и популярният от музикалната сцена Moby, който създава напрегнатата, динамична, но деликатна музика. “Lie Down in the Darkness” пресъздава в звуци усещането за фина женственост.

Класическата изисканост, която Полтроу излъчва в клипа, е майсторски уловена от модния фотограф Микеланджело ди Батиста за печатната кампания на BOSS Nuit Pour Femme. Гуинет Полтроу е съвършено стилна в изчистената и изискана черна рокля с оголено рамо, създадена специално за нея от Ейън Алън, Brand & Creative Director на BOSS Black. До нея, в близък план, е уловен аромата, отразяващ светлината, за да създаде топъл блясък, който разкрива впечатляващия дизайн на флакона за драматичен ефект.

10 beauty мита, в които всички вярваме
Грешките, които съсипват маникюра