Балсамът за устни, който измести червеното червило

Ако трябва да посочим бюти продукт на годината, то това ще е той.

Всъщност продуктът въобще не е от тази година, а е скритото оръжие на много модели, блогъри и любители на грима от десетки години насам. Сега обаче цяло ново поколение го открива за първи път и това върна любимия Almost Lipstick на Clinique обратно на върха на всички класации.

Нюансът Black Honey, който примамва окото с дълбокия си тъмен цвят, но се нанася върху устните с лек блясък с нотки на бордо, е този, който подлуди потребителите онлайн пред последната година и стана един от най-трудно достъпните продукти, след като през последните месеци многократно бе изкупуван до последната бройка.

@mikaylanogueiraI absolutely did not expect this to go viral but I am so happy it did 😂 @Kensington #makeup #beauty #36SecondsOfLightWork #lifeisgooddance♬ original sound – Mikayla Nogueira

За първи път балсамът за устни, имитиращ ефект на червило и гланц в едно, е представен на пазара през 1989 година. Днес обаче е по-трудно да се сдобием с него от всякога, след като TikTok го направи най-популярният избор по цял свят.

Магията се крие във формулата на продукта. Тя е едновременно хидратираща, подхранваща, но и лесна за манипулиране – с едно бързо нанасяне постигаме дискретен ефект, който само подчертава устните, а ако желаем, можем да надградим цвета до по-тъмен нюанс.

Това прави и продуктът перфектен за дните, в които имаме ангажименти от рано до късно – за обедната среща или за офиса нанасяме малко от балсама и сме в готови за действие, а ако искаме да превърнем визията във вечерна, само добавяме повече пигмент.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Clinique (@clinique)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @emilia_clarke