Сподели своя стил с #cthrumakeastatement

Eсента е вдъхновяваща за C-THRU и колегите ни от GRAZIA, които отварят октомврийския календар с лансиране на нов аромат и една специална кампания. Но първо няколко думи за нея…

Вдъхновена от модата и умението да изградим собствен стил, кампанията C-THRU MAKE A STATEMENT насърчава жените , които познават модните тенденции, да изразят своя личен стил, да не следват модата сляпо, а да бъдат креативни и да се забавляват с нея.

Как да участваш? Ако и ти си от същата fashion порода, не пропускай да споделиш своето усещане за мода и стил под формата на авторска снимкa с #cthrumakeastatement на facebook страницата на GRAZIA. Имаш време за участие от 3 до 28 октомври 2016г..

Лесно e! Покажи ни любимия си аутфит, актуалния си стил, умението да комбинираш дрехи и аксесоари с #cthrumakeastatement
 под седмичния анонс на играта, което моментално те записва за участие в жребий с много награди.

В края на всяка седмица екипът на GRAZIA, заедно с любимите ни модни блогърки –  Звезделина от Mintstories.com и Цвети от Сvetybaby.com, ще избират 4 oт най-стилните снимки, които печелят награда – комплект тоалетна вода и део от новия аромат C-THRU ТENDER LOVE.

Както всички предходни лансирания на марката, и TENDER LOVE има своята неподправена индивидуалност. Свежата и женствена композиция започва с връхни нотки сочна круша, искряща мандарина и бергамот. В сърцето на аромата се прокрадват изтънчени акорди виолетка, жасмин и лотосов цвят, а финалът идва с топлия и много женствен подпис от мускус, кехлибар и ванилия.

На 31 октомври, от всички участвали снимки, нашето звездно жури ще избере само една, която ще донесе на своя автор ваучер за пазаруване от Benetton на стойност 400 лв. 

При това шопингът ще се осъществи в компанията на двете ни любими блогърки и ще бъде отразен на страниците на GRAZIA и www.missbloom.bg

Успех на всички участници!