Щипка лукс: Червилата на Balmain и L’Oreal

Френският бранд Balmain, превърнал се в синоним на лукса, ще дебютира на сцената на козметичната индустрия.

Поводът е колаборацията между Balmain и beauty гиганта L’Oreal, а резултатът – лимитирана колекция от 12 цвята червила, вдъхновени от музите на дизайнера Оливие Рустейн. “Армията на Balmain”, както той обича да нарича своя приятелски кръг от топмодели, включва някои от най-известните момичета в модата в момента като сестрите Хадид, Кендал Дженър, ангелите на Victoria’s Secret Адриана Лима, Кандис Суанпоул и риалити звездата Ким Кардашиян.

 “За мен създаването на едно червило е като създаването на дрехите,” казва Рустейн. “То може да бъде броня, може да бъде средство за комуникация, може да бъде покана.” Червилата ще се продават на цена от 14 долара и ще носят имената на музите, от които са вдъхновени. “Лара Стоун например, с нейната невероятна руса коса, трябва да носи червено червило, защото е фатална жена.”

12-те цвята в колекцията са създадени така, че да подчертават красотата на жените от всякакви култури, независимо от цвета на кожата. От Грейс Бол (тъмен сапфир) до бразилката Лума Гроте (тъмнокафяво). Три от нюансите пък са част от серията “скъпоценни камъни”, които ще се продават в магазините на Balmain. Техните опаковки са вдъхновени от камъните оникс, изумруд и лапис лазули. “Ако Balmain ще прави червила, ще ги направим възможно най-изискани,” продължава Рустейн.

Всички червила ще могат да се носят и като бижу, закачени на специално изработени огърлици. Колекцията ще дебютира в рамките на седмицата на модата в Париж през септември, а след това ще се продава в магазимите по целия свят, предлагащи продуктите на L’Oreal.