Тя и певицата Сауити се присъединиха към MAC семейството.
Всички ние живеем в света на Шер, а 2022-ра е нейната година. В същия ден, след като разбрахме, че е станала лице на модната марка UGG, тя обяви сътрудничество с бюти гиганта MAC.
Заедно с нея сред новите лица на марката е още една певица – Сауити, а за първата си обща кампания заедно те се отправиха на бюти предизвикателство, с което да тестват продуктите на бранда в екстремни условия.
“Тази кампания ми хареса, защото не беше за продукта, а за концепцията зад него. Това е предизвикателство, което цели да е различно и оценявано. Страхотно е, че хората се учат да оценяват и обичат другите по начина, по който изглеждат”, споделя Шер. “Това беше различното с мен в началото. Не изглеждах като другите хора”.
За да отправи предизвикателство не само към грима, но и към стереотипите в бюти индустрията, тя си спомня един разговор от началото на кариерата й с неин приятел и моден фотограф. “Веднъж ми каза “Никога няма да си на корицата на модно списание”. Бях много изненадана и попитах защо. Той каза “Защото имаш тъмна коса и кафяви очи”, разказа Шер.
Е, днес певицата със сигурност е доказала, че той не е бил прав. А най-доброто предстои.