Козметиката на H&M вече и в България

Шведският гигант H&M за пръв път пуска своите козметични продукти на българския пазар. 

След като вече сме добре запознати с модните предложения на бранда, сега дойде моментът да изпробваме и бюти изкушенията. От октомври продуктите ще бъдат налични в избрани магазини на марката, а българските фешънисти ще могат да се насладят на разнообразие от цветове и видове декоративна козметика, продукти грижа за тялото, лакове и аксесоари за грим.
В магазините ще се предлагат постоянни предложения на бранда, както и няколко сезонни колекции в актуалните тенденции. Тази есен специалните предложения носят имената Lux Boho и Top of The Pop.
Lux Bohо е предназначена за модерната бохемка на 21 век и предлага богати и бляскави визии както при грима, така и при грижата за тялото. Нюанси на старо вино за устните напомнят за автентичната визия на парижанка от 70-те. Дълбоки есенни цветове като оранжево, лилаво, винено червено, кафяво и тъмен тюркоаз е предложението за маникюра. Ярки и изискани цветове на ружа придават завършен вид. Опаковките с бронзово-кафеникав оттенък загатват за истински лукс. Продуктите за грижа за тялото са в светли и наситени цветове и с аромат на кокос, ванилия, горски плодове, роза и жасмин. 
Top of The Pops е за секси бунтарката, обожаваща динамичния живот и купоните. Съблазнителен и украсен в тъмен металик, подходящ за парти – това е една от водещите тенденции в грима с H&M този сезон. Матовият завършек е комбиниран с бронз и шампанско, за да придаде лукс и модерно усещане както при гримовете, така и при грижата за тялото. Сенките за очи са с металически отблясъци. Устните – в тъмни лилави нюанси, изпълнени с драма, или неутрални блясъци. Лаковете за нокти са както с металически отблясъци, така и с брокат с искрящ ефект.
New York Fashion Week: Donna Karan, Oscar de la Renta и още
Ето я колекцията обувки на Камерън Диас