И Скарлет Йохансон създаде свой бранд за бяла козметика

Актрисата се посвещава на нова цел – да създаде чиста козметика за всеки.

И Скарлет Йохансон се присъединява към бюти бизнеса със свой прочит на това как трябва да изглежда чиста козметика, достъпна за всеки. Нейният подход поставя на първо място минималистичния подход и прозрачността при подбора на съставки.

Марката й се казва The Outset и е създадена в колаборация с Кейт Фостър, ветеран в сферата.

“Грижата за кожата трябва да е нещо семпло, но правено всеки ден” – това смята актрисата и затова е потърсила да създаде нещо, което съединява философията от френската фармация, достъпността на дрогерийните продукти и традиционните аптекарски практики.

“Била съм лице на множество луксозни марки и при всяко от тези преживявания е било страхотно, но и как да кажа – винаги съм чувствала сякаш играя някаква роля в тези кампании, а с времето исках да създам и да презентирам марка, която да е точната за мен”, споделя Скарлет за решението си да стартира бранда.

The Outset ще предлага шест продукта, които ще дебютират на пазара н 1 март.