Дженифър Анистън създава бюти бранд

И Анистън се присъедини към тренда – актрисата е сред многото звезди в Холивуд, които избраха да бутилират красотата си с бюти брандове.

Тази седмица Дженифър Анистън събуди любопитството на милиони с публикация от две снимки в гръб, споделени в Instagram. Към тях звездата от “Приятели” не даде голямо обяснение освен с думите “Нещо се задава”, а на кадрите тя отбеляза новосъздаден профил в социалната мрежа на име “LolaVie”.

В профила откриваме три снимки, които не ни казват много също, но в описанието им е записана датата 8 септември.

От Page Six разкриват, че бранд с това име е основан през 2019 година, а в документите е описан като компания, която ще създава лосиони за тяло и лице, душ гелове, свещи и грижа за косата.

“LolaVie” е името и на парфюм, който Анистън създаде през 2010 година. Това няма да бъде и първият опит на актрисата в света на козметиката – през 2012 година тя основа марката за грижа за коса “Living Proof”, която по-късно през 2016г. продаде на Uniliver.