Ариана Гранде отпътува на бюти пътешествие в света на научната фантастика

Тази седмица продуктите от първата бюти марка на Гранде ще бъдат достъпни за поръчка.

“Това е специално време за нас от екипа на r.e.m. – не мога да повярвам, че достигнахме момента, в който най-сетне можем да говорим за това, след като работихме по него през последните две години”, споделя Ариана.

С наближаването на дебюта на всички предложения от марката певицата споделя повече за креативния процес, който е останал зад кадър.

Името, което много фенове биха разпознали като заглавието на една от песните й в албума “sweetener”, е вдъхновено от света на сънищата.

“Обхваща любимите части на музиката ми. Освен това REM означава “бързо движение на окото”, фокусирайки се върху сънищата и очите. Очите са най-ефективните ни комуникатори – можеш да кажеш много повече с начина, по който гледаш някого, отколкото би могъл с думи. Толкова много красота се случва там”, допълва Гранде.

От това, което вече е споделено за продуктите, виждаме, че дизайнът на опаковките е много по-различен от този на традиционните бюти марки.

“Исках всичко да изглежда като реквизит от Star Trek и Black Mirror. Отнасях се с проекта като с нещо от Tesla, не като с грим. Не исках да изглежда като грим”, споделя Ари. “Голям фен съм на научната фантастика, винтиджа, затова исках да създам свой собствен свят с опаковките.”

Да се отличи е било особено важно за Гранде, след като осъзнава, че в момента няма липса на бюти марки, особено такива, създадени от звезди. “Надявам се да вдъхнови хората да изразят себе си по нов начин”, допълва певицата.