H&M изненадва почитателките си с нова козметична линия

Шведският моден гигант H&M, който от няколко години предлага своите колекции дрехи и козметика на българските потребители, ще зарадва почитателките на макиажа с нова колекция грим и грижа, която ще стъпи на пазара тази есен. 

Тя ще включва пълна гама декоративна козметика, както и продукти за коса, тяло и козметични инструменти. Модата е заложена в основата на козметичната линия, а постоянно променящият се асортимент от декоративна козметика акцентира върху визиите, идеите и цветовете на сезона. Продуктите ще се предлагат в над 900 магазина на H&M по целия свят, както и онлайн на hm.com
Дебютът ще се състои в момент, в който гримът е по-важен от всякога за индивидуалния стил, независимо дали визията е естествена, класическа или модерна. В магазините ще има нови, специализирани зони за козметични продукти, в които клиентите ще могат да експериментират с тенденциите и да създават своя собствена визия. 



„Много сме развълнувани, че ще предлагаме „мода за лицето“ в H&M. Това е възможност да проявим изобретателност, креативност и да се забавляваме с цветовете“, казва Сара Валандер, концептуален дизайнер на H&M Beauty. 
Над 700 козметични продукта с изцяло обновена опаковка ще бъдат пуснати на пазара при дебюта на линията. Тя ще включва и някои нови сезонни продукти и лимитирани палитри с цветове. Козметичната гама, която ще замени съществуващите козметични продукти на H&M, ще включва и две допълнителни колекции: премиум козметична линия и асортимент от козметични устойчиви продукти със сертификат Ecocert.