Dolce&Gabbana пускат на пазара продукти за грижа за лицето

Империята на Доменико Долче и Стефано Габана се разраства с всеки изминал ден, като последното допълнение е пълна гама продукти грижа за лице. 

Колекцията ще се предлага от другия месец и е разработена съвместно с корпорацията P&G Prestige, които стоят и зад успеха им в продажбата на парфюми и грим. 
“Dolce&Gabbana грижа за кожата се основава на простата истина за красива кожа, изпълнена с живот, която пленява, защото е сияеща и най-вече натурална,” коментира Доменико Долче. 

В сърцето на продуктите стои натурално разработения Gold Flavo-Silk комплекс, който всъщност осигурява този здравословен и сияен вид на кожата, каквато демонстрират и моделите на всяко ревю на марката. Освен него сред основните съставки са италиански зехтин и витамин B3, които омекотяват и хидратират в дълбочина. Основната линия ще предлага грижа за кожата за всеки ден, а линията Aurealux се състои от маска, серум, есенция и околоочен гел. 

“Има една особена елегантност в самата направа на продуктите – тя е сякаш обединението на виждането на дизайнерите и опита на P&G Prestigе,” казва доктор Саманта Бънтинг. И след като основната цел на линията продукти е да направи кожата по-гладка и красива, това ги прави перфектният партньор на вече успешната линия гримове на бранда.

Ева Херцигова в рекламната кампания за пролетната колекция
Остава да видим коя звезда ще се заеме със задачата да бъде рекламно лице на линията козметика. Напомняме ви, че Моника Белучи беше избрана да представя гримовете и основно червилата, като едно от тях дори носи нейното име, но съвсем наскоро Клаудия Шифър се завърна като лице на бранда в рекламната кампания на есенната колекция, в която също така видяхме и любимката на дизайнерското дуо Бианка Балти.  
Снимки: Profimedia
Кандис в новата кампания на Victoria’s Secret
Горещата Жизел е новото лице на Chanel No. 5
Да или не: зловещият календар на Christian Louboutin
Рита Ора става дизайнер за Adidas