Dolce & Gabbana се предадоха пред Скарлет

Скарлет Йохансон е звездата в новата рекламна визия от Dolce & Gabbana.

Скарлет, която официално е най-сексапилната жена в света, е лице на дуо спиралата Passioneyes.
От бранда пуснаха само един кадър от кампанията, но напълно достатъчен, за да ни накара да помечтаем за италианския юг. Сесията е заснета от Том Мунро на фона на живописна панорама от Таормина. Облечена в типичния за визиите на марката стил – в черна дантелена рокля, подчертаваща формите – Скарлет се любува на гледката към морето от потънала в цветя тераса.
Спиралата Passioneyes ще се предлага в три цвята – черно, кафяво и синьо. Това е първият път, в който Dolce & Gabbana създават син туш за мигли.