Dolce & Gabbana фотошопираха “истинската Моника”

На феновете на Dolce & Gabbana никога няма да им омръзне да виждат Моника Белучи като знойна южнячка, сред рустикален декор.

Такава е италианката и в новата кампания, рекламираща козметичната й линия True Monica. По ирония обаче, на снимките “истинската Моника” е със силно обработен с фотошоп образ. 
Да, кадрите са красиви, но леко ни смущава изгладеното като на ученичка лице на тъмнокосата кино икона. Моника, която е на 48 години и тази есен ще навърши 49, е оставена без нито една бръчица. Питаме се дали е нужно да “подмладяват” толкова жената, която е емблематична именно със зрялата си, изключителна женственост? 

Иначе кампанията е атрактивна, макар и без изненади. Моника е облечена в черна рокля с дантела, която приковава погледите към пищното й деколте. Косата й е оформена на вълни й е прибрана в лежерен кок ниско на тила.
Лятната грим колекция True Monica включва палитра за очи, червило и лак за нокти. Цветовете са повече от привлекателни – мек и естествен пепелнорозов нюанс за устните, изискани и приглушени цветове за клепачите. 


Точно такива, каквито отиват на една стопроцентова жена като Белучи! 
Кара Делевин в кампания на Mulberry
Есенната кампания на Dolce & Gabbana
Аутфитите от “Сексът и градът” на световен тур
Balenciaga ще съдят Никола Гескер