Емили Ратайковски остана само по бижута в нова кампания

Момичето с изпепеляващ поглед, сочни устни и изкушаващи извивки, Емили Ратайковски, продължава да превзема модната индустрия. 

Откакто звездата й изгря в клипа към “Blurred Lines” на Робин Тик, Емили се радва на завидна кариера като модел и актриса, а миналия сезон дори направи дебюта си по време на дефилето на Marc Jacobs. Славата й кара все повече и повече брандове да залагат на нея като лице, като последният е лосанджелиският бижутериен лейбъл Jacquie Aiche. Ратайковски е лицето на колекция пролет 2016, а рекламната кампания се фокусира повече върху формите на брюнетката, отколкото върху самите бижута.

Оставяйки много малко на въображението, Ратайковски сваля почти всички дрехи за фотосесията към каталога на Jacquie Aiche. Колекцията е издържана в подчертан бохо стил и в тон с него Емили е много естествена и непринудена, позирайки почти без грим, с разпиляна коса и куп колиета, пръстени и обеци.