Пиерпаоло Пичоли дава начало на нова ера за модната къща.
Бавно, но успешно Зендая завладява модния свят. От актриса за Disney днес тя е вече и лице на една от най-успешните марки, Valentino.
Тя ще играе централна роля в пътя към преобразяването на модната къща, на който Пиерпало е решил да поведе бранда.
“Модерното трябва да бъде идентифицирано, да се вписва в досегашното, но едновременно да изглежда различно, да рискува. Модерната DIVA е комплексен герой от кодове. В търсенето на Пиерпаоло Пичоли за новия код на Valentino креативният директор обявява новото лице на модната къща”, гласеше част от посланието в инстаграм профила на марката.
View this post on Instagram
Първите снимки на Зендая за марката я улавят като олицетворение на нежността и женствеността в две контрастни визии от напълно черно или бяло.
“Тя перфектно пресъздава това, зад което стои Valentino. Тя е силна и непокорима млада жена, която съчетава таланта и работата си като цяло с нейните ценности и тези на поколението й”, сподели Пиерпало по въпроса.
Това не е първото постижение на Зендая в модния свят – миналата година тя си колаборира с Tommy Hilfiger, от няколко години тя има и модна марка на своето име, Daya by Zendaya.